Onsdag

Har nog varit bland den segaste dagen på länge idag.
Först så sov jag till klockan slog 11! Vilken då betyder att jag råkade sova 12-13 timmar inatt..
Annars har dagen bara varit allmänt seg och humöret har legat nånstans mellan deppig/less men självklart med ett litet leende på läpparna.
Tror att det är min kropp som säger ifrån lite med all träning, jag är inte öm eller har träningsvärk men kroppen är trött, och det är jag med!
Nu ska jag fortsätta kolla på tv och hoppas på att morgondagen blir gladare och bättre!
(ska punktera att jag haft besök av Line och fikat med Jenny också idag, och de uppskattades mycket!)

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu har typ halv tiden gått, och självklart känner du sig mör,trött, och helt slut. Men det är bara att köra på :) känner du att det verkligen inte får så får man faktiskt ta en vilodag :) kämpa på! Jag är stolt över er! :D

2012-01-12 @ 08:59:45
Postat av: Crazyangel [vardagsblogg om allt från barn till massor av hårtips, löshår osv]

Hej, prova igen, [email protected], namn å adress borde räcka :)

2012-01-12 @ 15:46:14
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0