Flipp och Flopp

Jag är nog det sämsta tjejen att sköta om mitt ansikte, alldeles för dyrt med alla dessa krämer men det är ju SÅ värt det!
Jag köpte förra onsdagen Apotekets egna hudprodukter för jag trodde att dom iaf skulle fungera någorlunda, ICKE!
Efter tre dagar var jag as torr och mina ögonlock "flagnade"!
Åkte hem till mamma och hon gjorde en ansikts behandling på mig med Forever Livings hudprodukter resultatet blev att jag var så gott som var återställd dagen efter och min hy kändes underbart len!
Priskillnaden är ca 600 kronor men lätt värt det!
.
image description
.
Aloevera är verkligen det bästa för min hy och jag längtar efter att få smörja in mig ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0